Podcast met Wies Mensink op New Business Radio

NBR met Wies Mensink

Klanten aan je merk binden is één, ze gebonden houden is twee. Hoe doe je dat het beste? Bij Loyalty Rockstars houden ze zich sinds 2015 bezig met customer engagement en loyalty consultancy! 

Op vrijdagochtend 25 januari 2019 was onze rockstar Wies Mensink op de radio bij NBR Update. In gesprek met Martine Hauwert vertelt ze over Customer Loyalty, Customer Engagement en ons nieuwe product; de Loyalty Quick Scan. Luister deze podcast hier online.

 

[ssba-buttons]

HOE AH, HUNKEMÖLLER EN BEERWULF DE KLANTRELATIE VERSTERKEN
Emoties zorgen voor stickiness. Dit betekent dat je voor engagement verder moet gaan dan alleen het belonen van transacties. Hiervoor dien je inzicht te hebben in de doelgroepen met wie je de relatie wilt versterken. Je moet begrijpen welke behoeften en vragen ze hebben en hoe je hen kunt helpen of blij maken.
Lees verder
ZO VERHOOG JE DE EMOTIONELE BETROKKENHEID BIJ JE MERK
Het is niet meer onderscheidend om alleen een goed product, een goede prijs of een goede service te bieden. Voor de consument is het makkelijk om te switchen tussen bedrijven. Toch slagen sommige bedrijven erin veel loyaliteit bij hun klanten te ontwikkelen. Wat doen deze bedrijven goed?
Lees verder
TRUE BLUE: WAT JE KUNT LEREN VAN HET BESTE AIRLINE PROGRAMMA
Het Amerikaanse JetBlue is met TrueBlue weer verkozen tot het beste airline-loyaltyprogramma van de VS. Deze maatschappij uit 2000 staat bekend om de goede klantbeleving en het loyalteitsprogramma. Wat is er goed aan het programma en hoe kunnen wij deze inzichten gebruiken?
Lees verder