De P.E.T. FREE Pledge

Afgelopen december kwam Jens Kok van Dopper langs bij ons op kantoor om het verhaal achter de Dopper aan ons te vertellen. Justin (Loyalty Rockstars) en Juriaan (Shoot for the moon) hebben een handtekening gezet onder de zogenoemde P.E.T. FREE Pledge. Door ons aan te sluiten bij P.E.T. FREE proberen we met ons kantoor minder plastic afval te produceren, geen gebotteld water meer te drinken en we drinken uitsluitend kraanwater.

Dopper is het P.E.T. FREE project gestart om de grootschalige vervuiling van PET-flesjes terug te dringen en het drinken van kraanwater te promoten. Dopper zegt hierbij dat het alternatief geen Dopper hoeft te zijn maar een waterkan met glazen is evengoed een manier om het gebruik van wegwerpflesjes terug te dringen. Dopper wil naast de consument, nu ook werkgevers meekrijgen in de missie om van plastic flessen af te komen. Om dat te bereiken heeft Dopper de handen ineen geslagen met Spotify, Bever en het Design Thinking Center. Het streven is een P.E.T. FREE workspace en misschien ooit een P.E.T. FREE society?

Dopper heeft drie doelstellingen. Bewustwording creëren over de impact van single-use plastic afval en mensen inspireren om zelf een verandering in gang te zetten. Het aanbieden van een innovatieve productlijn van duurzame design flessen voor drinkwater. Als derde, de toegang vergroten tot veilig drinkwater voor mensen over de hele wereld.

Samen met Dopper hebben wij de PET-waterfles gedag gezegd en hebben ons bij P.E.T. FREE aangesloten! Wil jij je ook aansluiten bij de P.E.T. FREE? Kijk dan hier http://petfree.world/nl/.

UBER REWARDS – EEN PROGRAMMA OF GEDIVERSIFEERDE CUSTOMER SERVICE?
Uber introduceert een loyaltyprogramma, nadat het een tijdlang niet zo positief in het nieuws is geweest. Denk aan het #deleteuber schandaal, het geheim houden van cyberaanvallen, discriminatie op de werkvloer en de vele andere schandalen. Gaat dit loyaltyprogramma het verschil maken voor Uber?
Lees verder
HOE AH, HUNKEMÖLLER EN BEERWULF DE KLANTRELATIE VERSTERKEN
Emoties zorgen voor stickiness. Dit betekent dat je voor engagement verder moet gaan dan alleen het belonen van transacties. Hiervoor dien je inzicht te hebben in de doelgroepen met wie je de relatie wilt versterken. Je moet begrijpen welke behoeften en vragen ze hebben en hoe je hen kunt helpen of blij maken.
Lees verder
ZO VERHOOG JE DE EMOTIONELE BETROKKENHEID
Het is niet meer onderscheidend om alleen een goed product, een goede prijs of een goede service te bieden. Voor de consument is het makkelijk om te switchen tussen bedrijven. Toch slagen sommige bedrijven erin veel loyaliteit bij hun klanten te ontwikkelen. Wat doen deze bedrijven goed?
Lees verder