Case We Fashion

Hoe maken we de juiste keuze voor het CRM & Marketing Automation landschap?
Vendor selectie van het CRM & Marketing Automation landschap.

IT Architectuur & Implementatie

Wat was de uitdaging?

WeFashion ontwikkeld zicht met haar loyaliteitsprogramma en de kennis over haar klanten steeds verder om persoonlijk en relevant te zijn.  De volgende stap in de ontwikkeling van het  CRM landschap en loyalitetsprogramma vereist (o.a.) een update van de CRM en Marketing Automation architecture. Het huidige landschap heeft zijn grenzen bereikt en voldoet daarbij niet aan de toekomstige behoeften.

Wat hebben we gedaan?

Tijdens de discover fase heeft er een inventarisatie plaatsgevonden om de huidige situatie van het IT landschap vast te stellen en toe te werken naar een toekomstig landschap. Aan de hand van use cases en requirements is het toekomstige landschap samengesteld (designfase).  Aan de hand van de requirements heeft Loyalty Rockstars WeFashion begeleid bij een succesvolle vendor selectie.

Wat hebben we bereikt?

De aanbevelingen vormde de blauwdruk voor de vernieuwde opzet van het CRM & Marketing Automation IT landschap. Loyalty Rocktars heeft begeleid bij een succesvolle vendor selectie.

Klanten

Wil je weten voor wie we werken en wat we voor onze opdrachtgevers hebben gedaan?
Klik op een van de logo’s voor een uitgebreide case.