Teamwork makes
the dream work!

Hoe werken we?

In onze werkzaamheden doorlopen we drie fasen: we gaan vanuit de discover naar de design en deliver fase. Door deze fasering te volgen kunnen we zo flexibel mogelijk inspelen op verkregen inzichten of veranderende omstandigheden

Loyalty Rockstars - discover

Discover

We vormen een zo compleet mogelijk beeld van opdrachtgever en hun klanten door analyse en onderzoek. We vertalen dat door naar relevante en bruikbare klantinzichten en bepalen de strategische richting.

Loyalty Rockstars - design

Design

We definieren de strategie en de doelstellingen. We creëren het construct van een programma of IT landschap, het concept of de klantcontactstrategie van een programma.

Loyalty Rockstars deliver

Deliver

We implementeren een programma of verschillende IT systemen. We werken het concept uit tot concrete middelen, content of campagnes. We helpen met het executeren van een programma en campagnes. We testen, leren en optimaliseren.

“Een Loyalty programma is geen doel op zich; het is een middel om de relatie tussen klant en merk te versterken.”

Visie

Een loyalty programma is een middel, geen doel op zich. Het is een middel om klanten beter te leren kennen en inzichten te vormen over haar behoeften. En het is een middel om te interacteren met een klant volgens haar voorkeuren. Door het toepassen van data driven marketing in de gehele customer journey kan de klantervaring incrementeel en structureel verbeterd worden door veel persoonlijker en relevanter te zijn, in zowel communicatie als ook de algehele propositie.

mautic is open source marketing automation