Hoe maken we de juiste
keuze voor het CRM &
Marketing Automation landschap?

Case We Fashion

Begeleiden bij Vendor Selectie van het CRM & Marketing Automation landschap.

Data analysis & Customer insights

Customer Loyalty Strategy

Customer Contact Strategie

Wat was de uitdaging?

WeFashion ontwikkeld zicht met haar loyaliteitsprogramma en de kennis over haar klanten steeds verder om persoonlijk en relevant te zijn.  De volgende stap in de ontwikkeling van het  CRM landschap en loyalitetsprogramma vereist (o.a.) een update van de CRM en Marketing Automation architecture. Het huidige landschap heeft zijn grenzen bereikt en voldoet daarbij niet aan de toekomstige behoeften.

Wat hebben we gedaan?

Tijdens de discoverfase heeft er een inventarisatie plaatsgevonden om de huidige situatie van het IT landschap vast te stellen en toe te werken naar een toekomstig landschap. Aan de hand van use cases en requirements is het toekomstige landschap samengesteld (designfase).  Aan de hand van de requirements heeft Loyalty Rockstars WeFashion begeleid bij een succesvolle vendor selectie.

Wat hebben we bereikt?

De aanbevelingen vormde de blauwdruk voor de vernieuwde opzet van het CRM & Marketing Automation IT landschap.  Loyalty Rocktars heeft begeleid bij een succesvolle vendor selectie.

Klanten

mautic is open source marketing automation