Hoe kunnen wij de
volgende stap
nemen in
klantbeleving?

Case Rituals

Strategie, roadmap en conceptontwikkeling voor loyalty programma

Data analysis & Customer insights

Customer Loyalty Strategy

IT Architecture, Tooling & Implementation

Wat was de uitdaging?

Rituals is een internationaal, luxe Home en Body Cosmetica merk en retailer. Om de volgende stap in customer engagement en data driven marketing te nemen wilde Rituals uit haar klantendata relevante klantinzichten halen om samen een loyalty strategie en concept te gaan vormen.

 

Wat hebben we gedaan?

Op verzoek van onze partner Yourzine hebben we ondersteuning geboden bij het verzamelen en analyseren van transactiedata geanalyseerd om tot een beter klantbeeld te komen en een bruikbare klantensegmentatie.  Samen hebben we met Rituals enkele brainstorms en workshops georganiseerd om deze inzichten om te zetten tot een loyalty strategie en loyalty concept.

Wat hebben we bereikt?

Samen met de Loyalty Manager hebben we een loyalty strategie en programma neergezet met doelstellingen, een business case en roadmap voor de langere termijn als ook een aantal conceptrichtingen. Dit stelde Rituals in staat om een implementatieplan en het programma verder uit te werken.

Klanten

mautic is open source marketing automation